نیروانایم و بودا کنمت...

غزل ایینه این روح مکدر شده است

نیروانایم و بودا کنمت...

غزل ایینه این روح مکدر شده است

عرصه ی سخن بسی تنگ است
و عرصه ی معنی بسی فراخ

از سخن، پیش تر آ
تا فراخی بینی
و عرصه بینی
هنوز ما را اهلیت گفت نیست
کاش اهلیت شنودن بودی...

"شمس تبریزی/مقالات

طبقه بندی موضوعی

آن چشمهات" موسویان" مجازی اند

جمعه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۴۲ ق.ظ


موهای تو ؛ عوامل هر فتنه سازی اند 

آن چشمهات؛ موسویان مجازی اند 


با اذن تو معاشر کروبیان شدم

کروبیان به دیدنت از دور راضی اند 


در چهار راه های جهان بوق می کشند 

چشمان تو ...به فکر ترافیک سازی اند 


لبهای سرخ وسوسه انگیز تو _چراغ _

هر دو علامت خطر بعد بازی اند  


-لیلانه نامه- های تو  ابن السلام را

رندانه در تدارک مجنون گدازی اند 

__-__

در حصر خود بگیر مرا تا نمرده ام 

من رهنورد راه چنین ترکتازی ام

تقریر میکنند دو چشمت برای من 

به خاطرات کهنه ات آسان ببازی ام

من آشنا به قاعده ها نیستم هنوز 

من شاعری معاصر ، از عصر ماضی ام 

__-__


وقتی ردیف نیست جهانم به عمد  غیر

وقتی ردیف و قافیه هایم مجازی اند 


دیوارهای شهر به حصرم کشیده اند 

مشغول امر رایج مهمان نوازی اند 


جایی نمی روند دو پایم که نیستی  

دونیمه از من و تو دو خط موازی اند



حکم از تو ماه فتنه برانگیز ..چشم هام

عمری است در محاصره بی حکم قاضی اند...!!



جاویدان رافی










ردیف این غزل از روی عمد پرپر شد!!!

خیال سعدی شیرین سخن مکدر شد...

"" جاویدان رافی"

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۹
ج. رافی

نظرات  (۳)

آفرین بر شما جاویدان عزیز
مثل همیشه زیبا و پر هیجان
لیلانه نامه های تو ابن السلام را
رندانه در تدارک مجنون گدازی اند
بسیار زیبا
پاسخ:
ممنون برادر من لطف شما مستدام
بسیار عالی استاد عزیز روایت حصر و اندوه میرحسین ما و خانم رهنورد و اقای کروبی در متنی عاشقانه بسیار زیبا بود و به دل نشست و کاملا تازگی داشت کشفهای خوب شما بال پرواز شعر است ممنون و با اجازتون کپی شد
پاسخ:
ممنون زنده باشید لطفتان مستدام
این نکته رو هم اضافه نکنم کم لطفیه دز حق شعر شما ..تغییر دلنشین ردیف که خیلی خوب در شعر اتفاق افتاده کار جدیدی است که تا بحال ندیدم بهتون تبریک میگم واقعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی