نیروانایم و بودا کنمت...

غزل ایینه این روح مکدر شده است

نیروانایم و بودا کنمت...

غزل ایینه این روح مکدر شده است

عرصه ی سخن بسی تنگ است
و عرصه ی معنی بسی فراخ

از سخن، پیش تر آ
تا فراخی بینی
و عرصه بینی
هنوز ما را اهلیت گفت نیست
کاش اهلیت شنودن بودی...

"شمس تبریزی/مقالات

طبقه بندی موضوعی

پلنگ گربه نشان

دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۳۶ ب.ظ

 

رد می شوید و شانه تان میخورد به من

گویی لطافت دو جهان میخورد به من

 

تیری که از کمان خدا پر گرفته است

در نقطه دقیق نشان میخورد به من.

 

داریم هر دو روی زمین راه میرویم

که ناگهان قطار زمان میخورد به من

 

من زیر چرخهای زمان دست و پا زنان

سیبی معلقم که دهان میخورد به من

 

خانم سلام سایه :منم، افتاب :تو

اینجا عجیب باد خزان میخورد به من

 

این  اتفاق کار خدا بود وبس بگو

اصلا که اینهمه هیجان میخورد به من؟

           

تو اخم میکنی و جهان تیره می شود

زکی!تمام تیر و کمان میخورد به من

 

قلب شکسته از هیجان خسته می شود

حالا قیافه نگران میخورد به من!

 

از بخت بد به بخت مساعد چه میرسد

 این میگریزد از من و ان می خورد به من!

 

 

_آقا شما که از نظر من پیاده اید

من آهوانه پیل دمان میخورد به من ؟

 

بیش از کمی مطابق معمول ساده اید

اصلا شما شمایلتان میخورد به من؟!

 

                  ###

 

جنگل نبود توی خیابان عجیب نیست ؟

تنها پلنگ گربه نشان میخورد به من!!؟

 

 

 جاویدان رافی

 

 

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۰
ج. رافی

نظرات  (۲)

۱۰ آبان ۹۵ ، ۲۱:۴۴ ما شیعه‌ها
سلام مطلب خوبی گذاشتید شعر قشنگیه!!!
من وبلاگ شما رو دنبال می‌کنم و تا بتونم نظرم رو در مورد هر مطلب که بنویسد بهتون می‌گم، البته اگه دوست داشته‌باشید
شما هم تشریف بیارید
۱۰ آبان ۹۵ ، ۲۱:۴۶ ما شیعه‌ها
بهتون پیشنهاد می‌دم  این مطلب رو بخونید
http://mrsn1367.blog.ir/post/%D9%86%DA%A9%D8%AA%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%B4%D8%AA%D9%86-%D9%85%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D8%A8%D9%87-%D8%B4%DA%A9%D9%84%DB%8C-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%B1

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی